absolutely no decorum

trots den sena timmen inatt så lyckades vi pallra oss upp i skaplig tid imorse. mor och far kom upp senare, vilket var något av en överraskning. vi lyckades rensa ur den gamla lägenheten på lite småprylar som vi inte brydde oss om när vi flyttade hit, så nu är den relativt tom och färdig att storstäda. nån gång.

när mina kära föräldrar hade åkt hem till norrköping igen, satte jag mig och sökte lite distanskurser. både några sena anmälningar nu till vårterminen, men också några sommarkurser. mest litteraturvetenskap och skrivarkurser. så nu får ni hålla tummarna ordentligt för att jag kommer in på åtminstone två, så att jag kan få csn-pengar även i sommar. seså, håll hårt!

nu: plugg. sen ska jag fundera på hur tusan jag ska bära mig åt för att återuppliva den här stackars bloggen.


Postat av: Elvira

Håller tummarna för dig! :) Själv funderar jag också på sommarkurser, men samtidigt vill jag kunna åka mellan Jönköping och Uppsala och hälsa på familj, släkt och vänner...

Det är tur att det inte är sommar riktigt än, så att man hinner skingra tankarna lite.

2010-03-09 @ 21:41:46
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0