don't tell me that it's over

sitter och lyssnar igenom amy macdonalds nya album a curious thing för första gången. såhär vid första lyssningen verkar det faktiskt inte alls fel.

jag blev ju överrumplad av hennes debutalbum när jag var i england första gången, innan hon blev stor här i sverige. jag tyckte att hon var fantastisk. ett halvår senare visste alla vem hon var.

debutalbumet var riktigt bra, men de flesta låtar lät ju, i ärlighetens namn, nästan exakt likadant. det här nya albumet är verkligen annorlunda. jag tror jag gillar det. mycket.

ni kan ju lyssna här om ni vill, och skapa er en egen uppfattning.


Postat av: Marina

jag saknar dig <3

2010-03-09 @ 07:17:44
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0