ensamhet är kvicksand, det blir svårt att köpa mjölk

det är riktig vår idag. åtta plusgrader, blå himmel och solsken. jag har premiäranvänt födelsedagsconversen, och utanför fönstren är det plötsligt en gräsmatta. den har jag då inte sett till sålänge vi har bott här.

men. all that's very nice, but this is a song against life, så jag har likförbaskat svårt att vara riktigt glad. jesper jobbar i norberg och mitt msn fungerar inte (i vanliga fall hade jag aldrig brytt mig, men när jag är ensam hemma så blir jag sju gånger så ensam om jag inte får msn-nörda mig). är det inte typiskt? jävla murphy.

å andra sidan får jag mycket pluggtid, vilket är positivt när man ligger efter med skolarbetet. idag läser jag bokmanus till hemtjänsthandböcker och ska senare försöka mig på att komparativt analysera dem. kul va?

(spotifylistan är för övrigt INTE bortglömd, bara lite bortprioriterad. den kommer, jag lovar.)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0