fivehundredtwentyfivethousand moments so dear

vilken helg det har varit...

i fredags fyllde jag och jesper fem år. det var en fantastiskt mysig dag som avslutades med en trerättersmiddag på varda. dyrt men fancy och väl värt varenda krona. att han stått ut med mig i fem år är faktiskt rentav sensationellt, och fick jag chansen att leva om dessa fem år en gång till så skulle jag inte ha gjort något annorlunda. han är det bästa som hänt mig helt enkelt.

igår var jag allmänt trött men lyckades ändå hoppa ur både soffan och mjukisbyxorna och spendera kvällen hemma hos ida och jonathan. medan alla andra drack vin i mörkret (earth hour!) så drack jag apelsinjuice och det var ju inte fy skam det heller.

idag blev jag snuvad på en timmes värdefull sömn, vilket kändes måttligt roligt när dagen skulle bestå av ett barnkalas i harkie. (men det gör inget, för sommartid är sommartid och en timmes sömn är väl ett ganska okej pris för att få lite ljusare kvällar?) jag tjuvade åtminstone åt mig jespers marsipan från musse pigg-tårtan, så någon liten sockerkick kanske det resulterade i trots allt?

 

det har varit en fin helg i alla fall, men jag känner mig inte ett dugg peppad inför en ny skolvecka med två nya kursstarter. särskilt inte med en komparativ analys släpande efter mig.

jag. vill. inte.


Postat av: Marina

sv: I twilight tycker jag att han ser helt förjävlig ut faktiskt x) Vilket är synd, annars kanske de filmerna varit något mer att se på.



& Grattis till dig och Jesper. :)

2010-03-29 @ 00:50:59
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0