ingen vet, hemlighet

jag är lycklig. finaste jesper är äntligen hemma igen. åtminstone över natten. sedan blir jag ensam igen. en hel helg. roligare kan man ju ha? men kanske är det positivt, kanske får jag mer plugg gjort när han är borta. fast jag har svårt att se det så. sentimental är mitt andranamn nuförtiden.

har för övrigt fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om gaby and the guns. konstigt band? men ni måste faktiskt ta er en titt på den här videon, mest för att den är så skum.



Postat av: Marina

Jag saknar dig med, väldigt mycket. Jag ska försöka fixa så att msn fungerar på datorn så vi kan prata på riktigt igen. & jag har fått tillbaka min mobil så vill du sms eller ringa eller så så är det fritt fram. puss!

2010-03-19 @ 09:03:02
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Lolo

Jag brukar lyssna på Gaby and the Guns när jag städar då blir det sjukt fint i lägenheten. Finns på Spotify, ge skivan och texterna en chans. Puss!

2010-04-18 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0