jag har seglat på ett stormande hav, och tro mig, jag har velat stävja vinden

ikväll har jag suttit några timmar på mdh och skrivit klart halva artikeln i alla fall. duktigt sandra! resten får jag skriva klart imorgon, nu är jag så trött att jag skulle kunna totaldäcka här i soffan om jag råkar blinka för länge.

jag vet faktiskt inte vad som händer riktigt. jag är för trött för att lyssna på musik. jamen ni hör ju hur det låter. sandra för trött för musik? jag trodde väl aldrig att den dagen skulle komma. men hursomhelst är det nog därför den här bloggen har blivit lite mindre musikblogg och lite mer jagärsåtröttattjagvilldöblogg. tråkigt men så är det. ni får väl skicka lite fina musiktips till mig så att jag kommer igång igen. jag VILL komma igång igen!
vad lyssnar ni mest på just nu?


Postat av: Elvira

Själv lyssnar jag mest på Salems senaste platta för tillfället. Är i det stadiet då jag kan göra en och samma skiva på repeat under en hel dag.

2010-03-15 @ 14:41:38
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0