nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

har blivit sent antagen till en distanskurs på högskolan i dalarna. bild och ljudskapande med barn: att uppleva kulturen heter den. jag är osäker på om jag ska gå eller inte. det verkar intressant och roligt, men det är så mycket krångel och jag är totalförvirrad. min lilla hjärna klarar inte av att gå på konstant högvarv, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. hjälp?

nu är mina fötter döende efter en lång promenad med tillhörande shoppingrunda på stan, så nu ska jag ta det lugnt och äta tonfisksallad och fundera över hur tusan vårterminen kommer se ut egentligen. varför kan ingenting någonsin bara vara lite smidigt?


Postat av: Elvira

Tonfisksallad låter gott. Och nu blev jag sugen på att lyssna på Håkan. Önskar att jag kunde komma på något bra svar för att hjälpa, men det tycks som att livet alltid är fyllt av sådana val.

2010-03-30 @ 22:09:07
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0