weak as i am

JA jag är listberoende och JA jag ska sluta. efter den här. 
ni får skylla på marina om ni har klagomål rörande mitt listberoende.

Vilken frukt åt du senast? ett äpple. och det var jättegott!
Hur ofta äter du plockgodis? nu var det längesen. jag kommer inte ens ihåg.
Vilket djur hade du varit, om du fick välja? en katt kanske. de verkar ha det så gosigt.
Tror du att du kommer att få leva ett till liv? men jag veeeet att den som dör får se. :)
Är du värd mer än andra människor? "we're not worth more than anyone else, but surely not worth less"
Vilken familjemedlem står dig närmast? min fina storasyster jessica. men jag älskar dem allihop.
Vilket barnprogram är roligast? disneydags som det var för 15 år sedan.
Har du varit på en gayklubb? haha! nej.
Äter du kanterna på brödskivan? nja. antingen så lämnar jag dem, eller så äter jag upp dem först. mitten är ju godast!
Är du vegetarian/vegan? nej.
Har du en egen lägenhet? nej, både jag och jesper står på kontraktet. :)
Vilken kamera har du? nikon d40. fast den är banankletig så den fungerar inte som jag vill.
Vad har du valt för bild här uppe? jag valde att inte lägga in någon bild. jag är för tråkig för sånt.
Vad vill du bli kallad? mitt namn duger ganska bra, men var liten sa jag till alla att jag hette ida eller lisa.
Vad hade du hetat, om du fått välja? som sagt, mitt namn duger rätt bra. jag har försonats med det. :)
Om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? svårt val. tjej tror jag. det hade inte varit roligt att vara såhär kort om jag var kille.
Vad gör du just nu, i denna sekund? fyller i den här listan? dum fråga.
Vilka sidor och program är du inne på just nu? blogg.se.
Hur många timmar sov du inatt? lagom. typ 8 kanske?
Vilken tid gick du upp imorse? typ 11, men jag vaknade vid 9.
Hur många har du på msn? runt 40 kanske?
Hur många tjejer/ respektive killar? det är nog hälften-hälften.
Hur många blommor har du i ditt fönster? en riktig, och en plast.
Vattnar du dem själv? det är mest jesper som vattnar faktiskt. jag tar död på allt vad växter heter.
Te eller kaffe? te, alla gånger!
Laddar du ner film/musik olagligt? inte så mycket nu längre.
Eller lyssnar du via spotify? yes indeed.
Är du inne på msn? ja,men jag pratar inte med någon. jag är ganska asocial för tillfället.
Vad har du för påslakan? blått med elefanter.
Vart är du just nu? i vardagsrummet.
Sitter du på en stol från ikea? nej, men en soffa från ikea.
Tuggar du på något, isåfall vad? inget tugg här, inte.
När städade du ditt rum senast? det beror väl på hur man ser det. lite plock blir det väl nästan varje dag?
När träffade du din morfar senast? fick tyvärr aldrig privilegiet att träffa honom då han dog innan jag föddes.
Har du nån sjukdom? IBS? annars nej. det skulle vara skoliosen då.
Vad händer i höst? det är lite hemlis än så länge.
Vad är du i stjärntecken? vattuman
Vilken film såg du på bio senast? flickan som lekte med elden... uj det var ju faktiskt längesedan.
Rött och svart eller vitt och grönt? rött och svart!
Frukt eller godis? tough choice. både och tror jag.
Vad äter du till frukost? det är olika. lycka är en pannkaka! men det händer inte så ofta.
Vilken typ av film gillar du? jag gillar smarta fina filmer.
Och vilken gillar du inte? actionfilmer. särskilt actionkomedier. blä.
Vilka är din favoritlåtar just nu? åh jag orkar inte.
Om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? ja vad skulle jag göra då?
Brukar du tejpa över din mun? not so much.
Var du på dreamhack? gudnej.
Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? självklart! orange med rosa tår, hur kan det inte vara sexigt?
Hur ser dina underkläder ut? trosorna är randiga. behån är obefintlig idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0