du-dunk

efter ett barnmorskebesök där allt såg bra ut kan jag nu dock konstatera att jag antagligen bär runt på självaste dunderklumpen i min mage. inte nog med att jag fick ändrat datum efter ultraljudet, nej nu är det även solklart att min livmoder är lite större än normalt för min vecka. jag vet jag vet, det här intresserar er säkerligen inte ett dugg, men eftersom jag bara är 154 cm lång så är hela klämma-ut-en-fyra-eller-rentav-femkilos-klump-grejen något jag alltid varit livrädd för. så ja. det tar onekligen upp en stor del av min tankeverksamhet just nu.

wellwell. jag är glad i alla fall. vi fick lyssna på hjärtljud och det var något av det finaste jag har hört. du-dunk. och ikväll ska jag äta mängder med jordgubbar tillsammans med min finaste jesper. så mycket bättre kan det ju faktiskt inte bli.

Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Fin blogg! :D

2010-05-22 @ 15:41:57
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Johanna The Dreamer

Rolig header!

2010-05-22 @ 18:17:35
URL: http://johannathedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0