en dag kommer jag och du verkligen bli gamla, men jag älskar dig nu

jag försökte plugga på balkongen, men blev distraherad av ett gäng sällskapssjuka småfåglar. fågelfobiker som jag är så tyckte jag inte att det var särskilt trevligt. jag satte mig i soffan med balkongdörren öppen istället. lagom kompromiss tyckte jag.

ikväll eller imorgon bitti ska jag färga håret. för det behövs verkligenverkligen.

såna här dagar borde för övrigt aldrig få ta slut.



(snart ser jag väl inte mina egna fötter längre. men det gör inte så mycket.)


Postat av: Marina

Du är så fin, och du har lika lång utväxt som mig, lite kul, kanske inte. Men duvet ^^

2010-05-12 @ 14:03:04
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0