jag tror vi flyr rakt in i solen



det har varit en fin dag. solskenspromenad genom vitsippebackar och fred åkerström och allmänt himmelvadjagärlycklig och alldeles jättesnart blir det sushi. för jag älskar laxsushi.

imorgon är det ultraljud och jag är så nervös att jag skulle kunna dö litegrann. tur att det är tidigt på morgonen så att jag inte behöver gå omkring och våndas en hel dag. jag längtar ju så att jag nästan kreverar, och ändå finns den där lilla gnagande känslan av att man ju faktiskt aldrig kan veta i förväg vad man kan få reda på. jag vet ju att jag kommer att gå sönder på alla sätt en människa kan gå sönder om allt inte är okej därinne. därav den outhärdliga nervositeten.

men mest av allt längtar jag. för av sprattlandet och magens tillväxt att döma så verkar ju skrutten må prima. jag försöker intala mig detta. håll tummarna ordentligt nu!


Postat av: Elvira

jag kan förstå att du är nervös (även om jag aldrig varit i samma sits själv) & jag håller tummarna för att allting går bra!

2010-05-02 @ 21:13:49
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Moa

åh sån fin bild! :)

2010-05-03 @ 13:38:06
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0