kom igen kom igen, våga jaga mig, jag är allt du vill ha

hur mycket kan det vara värt nu
när tiden har gått
det är dags att du ger tillbaka
för du har fått

idag lyssnar jag på steget. (<-- spotifylänk)
pianopop från göteborg. jag tycker om.
får mig att vilja skriva låtar på svenska.
och lära mig spela piano.

samtidigt njuter jag av att jag fick VG på en populärvetenskaplig artikel som jag aldrig ens trodde skulle bli godkänd. sånt måste man ju bara fira. så jag äter polkagriskuddar och kramar min pojkvän. känner skrutten buffa i mig, känner att han är stolt över sin lilla mamma som klarade mer än hon trodde. 

så rädd att du ska glömma bort mig
hur du känner för mig
du är mitt livs stora kärlek
jag skulle dö för dig
 

Postat av: Catharina

Ooo tack för tipset! Fint!

2010-05-29 @ 11:27:05
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Elvira

kul att du fick VG! :)

2010-05-30 @ 14:11:31
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0