my sister went to stockholm and i went crazy, i thought i could make it all by myself

idag har jag och jesper agerat flyttfirma till min kära storasyster i stockholm. nåja, folk lät mig inte direkt bära så mycket. men mycket spring i trappor och lite flyttstädning har det blivit, så nog känns det i kroppen. roligt var det i alla fall, många fina människor och min syster har verkligen lyckats hitta världens finaste lägenhet i världens finaste område. jag är så glad för hennes skull.

nu ska jag äta popcorn och titta på grey's anatomy innan jag går och lägger mig. för det är fint, helt enkelt.


Postat av: Elvira

grey's är fint. och popcorn är gott. :)

2010-06-02 @ 20:00:16
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0