note to self:

kommande veckan får jag
under inga som helst omständigheter
glömma eller skjuta upp att:

-pluggaplugga
-förnya mitt pass
-gå till optikern
-besöka mvc

they say goldfish have no memory
i guess their lives are much like mine

Postat av: madeleine

åh, tack för dina ord. och jag är också stelopererad för skolios, haha. konstigt sammanträffande. snart sex år sedan och trots att jag blivit så mycket mer orörlig efter det så är det nog det bästa jag gjort. hade så otroligt ont i ryggen innan.



hur är det för dig, kommer du att få föda på ett vanligt vis? jag minns att jag fick information om att man inte får föda vanligt om man är stelopererad. minns inte varför, tror det var något om att musklerna i ryggen förtvinas där men är stelopererad eftersom att ryggen hålls upp av sig själv där. och muskler behöver man nog om man ska föda. fast jag vet inte, det var trots allt sex år sedan jag gjorde min operation så kanske har man upptäckt att det visst går numera.

2010-05-16 @ 21:20:16
URL: http://mazelinen.blogspot.com/
Postat av: alice

sv: ja verkligen :)

jättejätte snygg blogg du har förresten!

2010-05-17 @ 16:31:33
URL: http://musicadelasanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0