scratch your name upon my lips

jesper har plötsligt en iphone. jag är grön av avund.

men å andra sidan fick jag hem säsong 3 av grey's anatomy och säsong 4 av house idag, så jag är rätt nöjd ändå. (vad har hänt? varför har jag gått och blivit en sucker för sjukhusserier?)

imorgon har jag en restredovisning och en massa plugg att göra. i eskilstuna. känner mig måttligt motiverad. vill mycket hellre lufsa runt i mjukisbyxor, fortsätta med mitt eget lilla indesignprojekt och äta alldeles för många piggelin. men det ska bli underbart skönt när det är gjort.

Postat av: Elvira

Grey's blev (och är) en stor favorit hos mig, även fast jag tvekade ett bra tag. det är bara något med den serien som gör att jag blir fånigt glad när de sänker priserna på dvd-boxarna så att även en fattig student som jag har råd att beställa hem dem.

2010-05-04 @ 21:27:21
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0