sköna maj välkommen

efter en valborg som var fisljummen på flera nivåer, är det nu äntligen maj. årets finaste månad, då jag mår som allra bäst. den inleddes med grill i enhagen och nya gardiner i lägenheten. jag är så himla nöjd, om jag får säga det själv, både med valet av gardiner och det faktum att jag till slut ignorerade jespers gardin-fobi. det är verkligen en helt ny lägenhet. (till och med jesper blev hänförd. ha!)

idag myser jag i en jättefin vit mammatröja som jag fick av min älskade syster. jag vill bo i den. synd att jag inte kunde låta bli att spilla pesto på den det första jag gjorde. jag går helt enkelt inte ihop med vita kläder. jag får ha en stående tvättid varje dag, vad tror ni om det?

Postat av: Catharina

Ja, det var underbart faktiskt. Och Timos Union Jack-byxor var bra snygga!

2010-05-02 @ 16:46:44
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0