the good old days

ida&wilma är här. de är fina, men de tvingar deras stackars moster att stå ut med vedervärdiga intelligensbefriade disney channel. tänk om de åtminstone kunde visa lite trevliga disneyfilmer på den här hemska kanalen? göra skäl för sitt namn? nalle puh, peter pan, kalle anka? men näedå, här prackar vi på dagens barn och ungdomar (och deras stackars mostrar) hyperaktiv amerikansk fulkultur, mest innehållande ett gäng förpubertala fjollor med förkärlek för äckelmusik som jonas brothers.

det var bättre på min tid.
vad hände med bullen liksom?

jag vill dö litegrann.


Postat av: Jesper

Håller verkligen med, de där jävla programmen gör inget annat än fostrar nya anna ankor och linda rosingar, usch och fy!

2010-05-14 @ 21:24:26
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/
Postat av: Elvira

bullen minns t.o.m. jag. och jag tycker också att det är rätt så dåligt att de inte ens kan visa faktiska disneyfilmer på en kanal vars namn börjar med just disney. är rätt glad över att den kusin som jag brukar umgås med mest har vuxit upp och tröttnat på sådana program.

2010-05-14 @ 22:27:54
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: madeleine

och vad glad jag blir över att se att det finns fler (blivande) mammor som faktiskt inte glömmer bort att vara sig själva och inte enbart mamma. om du förstår. jag tycker det är så läskigt, det där, med kvinnor som förvandlas till att bara vara mamma medan ens jag hamnar någonstans i skymundan.



jag ska följa din blogg jag med nu.

tack snälla för din kommentar!

2010-05-15 @ 16:07:17
URL: http://mazelinen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0