tro och tvivel

det ryktas om ett nytt håkan-album. i oktober. oktober.
kanske blir det the soundtrack of mitt barns life.

jag gillar tanken på att en av de musiker som betytt mest för mig släpper ett nytt mästerverk i samband med att ett nytt liv tar sin början. mitt lilla liv. som växer under mitt hjärta i just detta ögonblick. håkan hellström förlöste mig en gång i tiden. gav mig ett nytt liv. cirkeln sluts i oktober. det är vackert på något vis.

om man ska vara sådär härligt tonårssentimental. och det ska man ju.
för om det finns något jag vägrar ge upp så är det min tonårssentimentalitet.

Postat av: Catharina

Hörde att man ska fira Håkans tio år som skivartist med Håkanvandringar i Göteborg. Nästan värt en utflykt.

2010-05-11 @ 13:09:04
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0