'cause we are living in a material world...

det finns få saker som gör mig så glad som att få köpa kläder. det händer så ytterst sällan, så jag blir lika exalterad varje gång. idag hittade jag en rutig mamma-skjorta som egentligen inte är ett dugg sandra-aktig, men den var fin ändå. och jag har lärt mig att flodhästar helt enkelt får nöja sig med att vara "fina ändå". åtminstone såhär i sjätte graviditetetsmånaden. man kan inte förvänta sig att se ut som man vill riktigt.




en annan sak som är bra är att jag har fixat med en massa nödvändigheter idag. nytt pass, synundersökning och csn-ansökan. tråksaker som alltid är sköna att ha undanstökade. känns bra. brabrabra.

förresten så hatar jag min dator av hela mitt hjärta. jag vill bara slänga ut den genom fönstret. men det tänker jag inte göra. det är ju crazy person-beteende. eller ja. hm. svammel. nu blir det i alla fall kvällspromenad. så kan datorskrället få känna på det här med ensamhet en stund. rätt åt den.

Postat av: rocc

Släng ut datorn genom fönstret i say! Hade varit något att berätta för barnbarnen det :)

2010-05-27 @ 21:44:34
URL: http://rocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0