you'd better watch out 'cause i like you

nu är vi tillbaka i västerås igen. våren har verkligen förtrollat staden medan vi varit borta. till exempel insåg jag att vi har ett riktigt fint träd med söta blommor precis utanför balkongen. jag visste väl att vi hade ett träd där, men inte att det var ett gulligt sådant. det var en trevlig överraskning.

idag har jag åkt tåg, lyssnat på billie the vision & the dancers, läst bok på balkongen, promenerat i solen, fått skavsår och blåsor på fötterna, suttit på en bänk vid mälaren och ätit årets första uteglass. och det är liksom fint så. alldeles strax ska jag fixa i ordning en fiskgratäng (mmmm!) och sedan ska jag sova tiiidigt. imorgon ska jag ta itu med det sista plugget för den här terminen (förhoppningsvis.. försöka duger) så. ja.

(vad säger ni, ska vi nominera detta inlägg till ett av tidernas mest meningslösa blogginlägg?)

Postat av: anna.

det skulle vara en ära snälla sandra.

och tack.



ps. förresten är inga blogginlägg meningslösa ds.

2010-05-17 @ 23:13:35
URL: http://itslikeelectricity.blogspot.com
Postat av: Karin

Oh, jag känner en i billie.. =)

2010-05-17 @ 23:43:01
URL: http://karinwittur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0