-

en lång natt gick slutligen över och blev en fin dag. emma och lille harry kom hit en sväng, det var fint. jag har ätit en spenat&fetaost-pirog, det var också väldigt fint.

imorgon ska vi försöka oss på den spännande bedriften att ta med oss vide, barnvagn och packning på ett tåg mot norrköping där helgen ska spenderas. jag är som ett barn på julafton - enormt förväntansfull. och nervös för tågresan. men jag tror att det går bra. jag har önskat mig det enligt lagen om attraktion, så då borde det bli så.

(och om någon i norrköping får lust att ses i helgen - ring! jag är sämst på att höra av mig, men det betyder inte att jag inte vill träffa er.)


Postat av: fifi

Hoppas tågresan gick bra och att ni har haft en fin helg i Norrköping!



Ja, det där var ett sådant stort ögonblick att det knappt går at beskriva. Jag var dessutom helt inställd på att testet skull vara negativt.

2010-11-21 @ 17:33:09
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0