07 your best friend

den här punkten gör mig obekväm. men okej, jag har antagit "utmaningen" och då får jag stå mitt kast och faktiskt svara ärligt även på den här frågan.

jag har alltid varit lite smått socialt handikappad och tröttnar alltför snabbt på människor. det gör att jag har svårt att ha en typisk bästavän-relation a'la friends med någon. det finns hundra orsaker till detta, och de flesta ligger nog djupt rotade hos mig själv. dålig självkänsla som gjort att jag inte tror att någon kan ha något utbyte av mig och så vidare, vilket har lett till att jag hellre dragit mig undan själv. inte gett någon chansen att komma nära, i rädsla för att bli sårad.

det finns dock ett par stycken som kommit väldigt nära och som jag älskar så högt som jag bara kan. jag tror inte att jag behöver namnge dem, de vet nog själva hur det ligger till. hoppas jag.

Postat av: Elvira

Det andra stycket stämmer väldigt bra in på mig och hur jag själv är. Jag har haft några "bästa vänner" i mina dagar, men jag tröttnar tyvärr rätt fort på människor. Ju äldre jag blir desto snabbare försvinner de, tycker jag.

2010-11-24 @ 16:04:10
URL: http://anonvampiresdiary.blogg.se/
Postat av: fifi

Det verkar vara många som tycker att just det här inlägget är jobbigt att skriva. Man blir ju tvungen att tänka till om hur man egentligen har det på vänfronten.



Haha, jag slänger alltid ner kvitton i väskan utan att tänka på det och rätt som det är så är väskan helt full!

2010-11-24 @ 22:12:21
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0