and if the snow buries my, my neighbourhood

jag är insnöad. bokstavligt talat. västerås är en jäkla skitkommun där man prioriterat sänkta skatter framför ordentlig snöplogning. och eftersom enorma snövallar nu har ersatt trottoaren härutanför så är det ett dödsdömt projekt att försöka ta sig ut med en barnvagn. tack västerås kommunfullmäktige. tack. TACK! tack.

så. insnöad som jag är så har jag idag inte kunnat få min dagliga promenad och har därför inte haft något vettigare för mig än att titta på house, äta kakor, lyssna på cat stevens och få finbesök av johan&jenny en liten stund. det sistnämnda var i och för sig väldigt mysigt. vide passade på att först bli tokförbannad och sedan bajsa ordentligt i johans famn. (alla som träffat johan kan förstå det hysteriskt roliga i detta scenario)

slutsats: trots promenadbrist har det varit en ganska fin dag.


Postat av: It's Emmi

Att vara insnöad låter inte speciellt kul, hoppas att du kommer ut snart :D

2010-11-11 @ 13:31:25
URL: http://itsemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0