dagens boktips

just nu läser jag och allt är förvridet av emma ångström. den handlar om svartsjuka och en kärlek som tagit slut och istället blivit en besatthet. jag fullkomligen älskar författarens språk och berättarteknik. sättet att berätta om någon som sitter i buskarna utanför sin exflickväns hus som en annan stalker, och få det till att kännas som den naturligaste saken i världen. jag blir tokinspirerad till att skriva själv när jag läser den. (synd att man inte kan läsa och skriva samtidigt... multitasking har aldrig riktigt varit min grej.)


Postat av: Ida

låter intressant, ska skriva upp på bok-läsar-listan :)

2010-11-28 @ 22:54:12
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0