det är så logiskt, alla fattar utom du

man skulle kunna tro att sömnen blir fruktansvärt lidande när man har en nyfödd i huset. jag var förberedd på det värsta. men vide är jordens snällaste och finaste lilla pojke och inatt lät han mig sova ända till kl. 07! (då var jag visserligen rädd att jag skulle få mjölkstockning eftersom han inte hade ätit på 6 timmar... men ur sömnsynpunkt var det ju helt förträffligt.) så ja. sömnbrist har liksom inte varit ett problem för mig.

jag minns inte när jag senast tog en middagslur. på bb kanske, förlossningsutmattning och så vidare. det har inte behövts efter det. men idag var jag tvungen att lägga mig och sova mitt på dagen. trots att jag fått sova en hel natt innan. logik tack?

-

jag vaknade av att ett jättepaket trycktes ner i brevinkastet. (hur fick det plats? det undrar jag verkligen. kan det vara så att vår brevbärare är en trollkarl?)
greys anatomy säsong 6.
private practise säsong 1.
alla ensam hemma-filmerna.
(det sistnämnda var jespers beställning, inte min.)

bara sisådär 3 dagar försenat. TACK cdon! tack.
men nu är jag lycklig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0