i fought the law and the law won

ikväll ska jag städa. om jag orkar. men det är tveksamt.
i vilket fall som helst så lyssnar jag på den här städspellistan.
städning (och livet i största allmänhet) blir ju så mycket roligare om man skrålar lite falskt och dansar lite fult.

Postat av: Anja

Woho, massa kul ju! Say Hi To Your Mom har jag aldrig hört tidigare, låter jättebra. Ska definitivt lyssna in mig på dem! Och du har helt rätt, musik o städning funkar perfekt ihop, även när man blir lite för vild och diskvattnet börjar splasha runt =) Fuldans är the shit!

2010-12-01 @ 10:38:30
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: marina

Min vän trodde att de sjöng 'I faught the law by the long run' tills för något år sedan, lite kul tycker vi.



svar; nej, du har rätt, jag glömde House, jag älskar honom. Han är ohyfsad och elak pga. så mycket annat än att såra folk. Han skyddar sig själv och hjälper ju faktiskt andra på sitt egna twisted way ^^

2010-12-01 @ 16:48:30
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0