jag har inga vänner kvar, visst är livet underbart?

hej&hå, jag undrar lite för mig själv om jag möjligtvis fått något virus på mailen, för plötsligt har min mail-inbox börjat skicka skräppost till sig själv (?) och dessutom har alla msn-kontakter försvunnit. (därav rubriken). usch. härmed säger jag upp mig från allt som har med datorkrångel att göra - jag tänker bara låta det rinna av mig. inte bry mig ett skvatt. sådetså. det finns viktigare saker i livet.

sunny side up:
- jag kommer äntligen få min föräldrapenning inom de närmsta dagarna. (försäkringskassan är inte roliga att ha att göra med, men det lönar sig att vara ihärdig)
- vide är världens mysigaste lilla kille, han utvecklas så mycket varje dag att jag har svårt att hänga med.
- jag börjar se en liten förbättring i ansiktet, vilket borde betyda att antibiotikan hjälper. heja!
- jag och jesper spelade nintendo wii igår, och jag kunde glatt konstatera att jag, trots att jag födde barn för en månad sedan, har bättre kondition än jesper. wiiii! (no pun intended)

Postat av: Kristofer

Fick också det viruset (hackningen?) och lade därefter ner MSN, tråkigt...

2010-11-02 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0