du får ingen tröst av din inre röst, den vill knäcka dig varenda höst

 

det är fredag, min nya tröja är skön och röda strumpbyxor gör mig glad. 

-

och ikväll tänder jag ljus och gömmer mig för kylan under täcket.
nostalgin kommer på besök och jag hatar det, men så är det.
höstminnen som vill knäcka mig, men som jag kämpar emot.
det finns ingen fagrare glans någon annanstans, för livet är här och nu
det är egentligen bara här jag vill vara.
och det behöver jag inte ens kämpa för.

-

det har gjorts en paus i skrivandet
men jag tror att ikväll är en enastående kväll
för att ta tag i det igen.

-

(you stupid fuck, you need to come back)


Postat av: sanna

tjusigt :)

oh finaste winnerbäck!

2010-11-06 @ 09:58:51
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Ida

Fina du och röda strumpbyxor är verkligen uppmuntrande :)

2010-11-06 @ 13:31:19
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0