tell me why i don't like mondays

november. vintertid. dagarna blir plötsligt väsentligt mycket kortare och jag kan inte säga att jag gillar det riktigt. å andra sidan kan jag ju konstatera att det redan i december kommer att vända igen, och då känns det inte riktigt lika hopplöst. always look on the bright side of life och så lite vissel på det. yes.

hittills har jag tillbringat den här första novemberdagen med att bråka med försäkringskassan (jag vann!), äta skink&purjolökspaj, lyssna på the views nya låt, prata med fina storasyster i telefon och försöka intala mig själv att det är okej att ta det lugnt resten av dagen. jag jobbar fortfarande på det sistnämnda...

Postat av: moa

det känns verkligen att det är november nu. när jag vaknade var det som om allt hade förändrats. helt sjukt egentligen.



men det är ju bara en månad, precis som du säger vänder allt i december! och ta det lugnt resten av dagen, det ska jag nog göra också. kanske till och med äta chips! massor!

2010-11-01 @ 18:53:23
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0