then i'll dig a tunnel from my window to yours

förlåt att jag upprepar mig, men snöröjningen i den här förbannade stan är tamejtusan under all kritik i år! jag minns att det var ruskigt illa förra vintern också, men nu går det ju inte att ta sig fram om man går utanför den allra innersta stadskärnan. nu är det ett par plusgrader dessutom, så man får halka omkring i slask och vatten och DET, mina vänner, är det värsta jag vet. så min lilla snöförälskelse som jag upplevde häromdagen är definitivt över.

Postat av: johanna

sv; tack!



ja eller hur!

jag älskar sway speciellt.

när man lyfter är den perfekt! :)

allt bra annars?

2010-11-12 @ 19:48:01
URL: http://knownasme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0