some kind of magic

ikväll ska något hända som inte hänt sedan innan vide föddes. jag och jesper ska gå på bio. vi har anlitat en liten farmor som ska vara barnvakt i några timmar, för ikväll blir det harry potter! jag har goda förväntningar, med tanke på att filmerna har en tendens att bli bättre och bättre för varje film.

det ska bli underbart att bara vara jag och jesper för första gången på två månader. det behöver vi. men jag känner redan att jag kommer vara i upplösningstillstånd när jag ska lämna min lilla pepparkaksgubbe med barnvakt för första gången. aj i mammahjärtat. jag kommer sakna honom.


Postat av: Faster Jenny

Finaste lilla pepparkaksgubben någonsin!

Vi saknar er. Ska bli myyys att ses nästa helg!

Puss på er!

2010-11-27 @ 15:24:23
Postat av: Ida

Hur kan man vara så söt? Jag vill krama honom :)

2010-11-27 @ 16:25:29
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: madeleine

vi har haft barnvakt åt frank en gång hittills, i tre timmar. det var HEMSKT. men jag tror det är nyttigt också, att bara umgås som par ibland och inte enbart som mamma och pappa.

2010-11-27 @ 18:19:17
URL: http://mazelinen.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Kikade mest in för att informera dig om att de flesta liiite större affärer har färdigskivad julskinka bland den andra skinkan typ. Och affärer med delikatessdisk har julskinka där så att man kan köpa så många skivor man vill ha. Lovely!



Passar på att säga hur sööööt han är då! Lilla pepparkaksgubben! Harry har också en men den får han nog ha på Lucia eller något. Eller nästa helg!



hii

2010-11-27 @ 19:15:55
Postat av: sanna

skönt med egen tid för er! starkt att du klarar det :) jag erkänner att jag inte kommer göra det på ett bra tag

2010-12-02 @ 18:09:36
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0