somewhere they can't find me

 
grabbarna myser i soffan. vide tycker att flaskan är nästan lika bra som den äkta varan.


det är inte ofta jag suktar efter egentid. men idag kände jag att det var dags att prova hur det känns att vara ifrån min lilla vide i några timmar. och jesper ville ha lite "karl-tid" med vide. så blev det. vi pumpade ur mjölk så att jesper skulle kunna ta hand om matningen under tiden, och sedan satte jag musik i öronen och tog en promenad till stan.

jag hade nästan glömt hur det kändes att gå i affärer utan att behöva tänka på att krångla med vagnen i smala gångar och rulltrappor. det var en skön känsla. jag fyndade en grå tröja, en svart klänning och lite strumpbyxor. njöt för fulla muggar av att kunna handla kläder i min gamla vanliga storlek för första gången på 10 månader. strax under två timmar gick det bra. sedan började jag känna saknad så fort jag såg en barnvagn. då rusade jag hem och kramade vide tills han skrek för att komma loss.

det här med egentid är uppenbarligen inte riktigt min grej.


Postat av: sanna

jag har inte vågat vara ifrån min lille kille än! skulle kanske testa det om än bara för någon minut? njä jag väntar :P jag är feg!



svar: november kunde man hoppat över .. blä! jag hoppas att descember blir en mysig månad i år :) jag slipper jobba i julstöket och det är ett mega plus :D

2010-11-05 @ 13:27:37
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0