i've got you under my skin

idag har jag träffat världens gulligaste hudläkare. förtroendeingivande och allmänt bra. dock har jag fått en hel del huvudbry angående medicinering och amning. "påverkan på barnet synes osannolik", men innebär detta att jag vågar ta risken? även om den är minimal? jag vet inte. jag mår ju fruktansvärt dåligt över att se ut såhär, men jag skulle ju heller aldrig förlåta mig själv om något hände med vide bara för att jag inte orkar vara ful. det är verkligen inte lätt. jag har fått en hel del att tänka på.

MEN inget mer tänkande ikväll.
någon måtta får det ju vara, eller hur?

istället har jag lite pyssel på gång. jag är sämst på att pyssla egentligen, men jag tycker att det är alldeles förträffligt roligt när jag väl kommer mig för. (när jag väl har tålamod vill säga).

Postat av: Ida

Sötnos, jag kan aldrig tänka mig att du ser ut som gasimodo, men förstår att det måste vara jobbigt. Hoppas du kommer fram till hur du vill göra med behandlingen, förstår att det är ett svårt beslut just nu. Vem vill skada lilla Vide liksom, men antagligen så är det ingen fara.



Sköt om dig fina!

2010-10-20 @ 13:06:20
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0