...torsdag sitter jag i tankar

idag var vi på bvc för att väga vide. den lilla skrutten växer så det knakar vill jag lova! inget fel på bröstmjölken här, inte... och som en liten grand finale kissade han ner hela golvet, inklusive jespers skor. vi får nog ta ett litet snack med den lille gossen, sådär kan man ju inte uppföra sig. :)

jag fick i alla fall bekräftat av bvc-sköterskan att antibiotikan jag äter inte påverkar vide mer än att han kanske blir lite lös i magen. och det är väl visserligen inte roligt att vara lös i magen, men jag tror i ärlighetens namn att han påverkas mer negativt av att ha en deprimerad mamma som inte vill visa sig bland folk. såå nu kan jag äntligen känna mig lugn gällande den biten. känns bra. brabrabra.

-

(och hej&hå vilken massa bebisprat det blir i den här bloggen... suck.
händer det något roligt framöver? skivsläpp? filmsläpp? någon som vet? tips?)

Postat av: lina

åh vilket himla sött namn! vide!

2010-10-28 @ 17:27:20
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Kristofer

Cornelis ska du ju se, filmen om honom. November har den premiär. Härliga takter av Vide tycker jag!

2010-10-28 @ 18:35:09
Postat av: sanna

bebisprat ska det vara ;D hehe, malcom är likadan ;) kissade också på bvc sköterskan när hon var här :P

2010-10-28 @ 19:17:43
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: sanna

hehe ja det är nog något som är just med killar :P jo det är nog för att man själv har bebis som det intresserar, men sen samtidigt kan jag inte låta bli att skryta :D

2010-10-30 @ 15:33:04
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0