dimmiga dar, det där var fina dar

tack för alla fina gratulationer hörrni. ni är så himla fina.

dagarna går som i en dimma. en lycklig dimma, men ändock - en dimma. nätterna och dagarna flyter ihop, jag är totalt dagvill och vet aldrig vilken tid på dygnet det är. men det är faktiskt himla skönt. vi lever i vår egen lilla bubbla och just nu finns det ingenstans jag hellre vill vara.

ikväll har vi försökt ge vide ett bad. han blev så arg och ledsen och det värkte så fruktansvärt i mitt nyblivna modershjärta. om gravidhormonerna var from hell så är det ju ingenting mot mammahormonerna. jag gråter bara av att titta på honom. ändå kan jag inte sluta titta på honom. kort sagt - jag gråter konstant. lyckotårar.

Postat av: sanna

oh jag undrar hur det själv blir .. min bästa kompis som jag varit gravid tillsammans med fick deras son i onsdags och när jag ser honom blir jag helt varm i kroppen och gråtig. men man får gråta lyckotårar. jag tror inte det går att bskriva hur det känns och jag vill också nu när alla ni som varit gravida runt mig får era vackra prinsar/prinsessor :D

2010-10-08 @ 10:28:34
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0