autumn leaves

höstlöven utanför fönstret är blodröda. jag älskar när de är blodröda.
det gör liksom ingenting att resten av världen är grå när löven är blodröda.

-

jag har köpt ett nytt skrivblock. blanka papper utan linjer.
och från och med nu ska jag enbart skriva med bläck.
det får bli som det blir helt enkelt.

jag är så förbaskat trött på att hålla mig till linjer och marginaler.

Postat av: Elvira

jag önskar att jag kunde skriva på blanka blad, men utan rader blir allt snett och... fult. och bläck skriver jag bara fel med, även fast jag tycker att det är mycket snyggare än blyerts.

2010-09-26 @ 19:54:03
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: sanna

jag kan inte skriva med annat än bläck, men på helt blanka blad - omöjligt & fult. fast jag håller med dig, är också ganska trött på linjer och marginaler

2010-09-27 @ 07:54:20
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0