but i thought she said maple leaves



det har varit en sådan där fantastiskt fin höstdag som man bara vill spara i en liten låda för att aldrig glömma bort att hösten kan vara helt förträfflig när den är på det humöret. (bilden är dock från förra hösten, så den har egentligen ingenting med dagens förträfflighet att göra. tål kanske att påpekas.)

jag och jesper har promenerat med solen i ögonen bland färgsprakande löv som virvlat runt våra fötter. avslutat med röd curry på spicy hot för att försöka få ut bebis, trots att jag egentligen vet att det enda det kommer resultera i är en sjujävla halsbränna. bebis kommer när den är redo helt enkelt. känns bara så snopet att den var på väg ut redan i juni, men så bestämde den sig tydligen för att göra en luring och stanna kvar längre än väntat istället. nedrans lilla filur!

Postat av: sanna

jo dem kommer när dem känner för det och det enda vi kan göra är att vänta & längta.



svar: jag är själv imponerad av det. och aldrig kommer jag göra det igen, haha. inte för att jag har ont nu efteråt utan för att det var jobbigt då :P

2010-09-27 @ 19:19:13
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0