dansar fastän hjärtat brister, dansar fast du inte är här

det där förbaskade valet gjorde mig så fruktansvärt låg. och ni kan tycka att jag överdramatiserar hur mycket ni vill, men jag vill bestämt hävda att sverige som genom ett trollslag blev en sämre, farligare plats i söndagskväll. (som om det inte var illa nog redan innan liksom.)

wellwell. folk säger att livet går vidare och det gör det ju såklart. men luften gick ur mig ordentligt och jag vet inte hur man hanterar sådant. jag önskar så hårt och innerligt att jag var en sådan som inte brydde sig.

-

jag tog mig in i din dröm inatt
smög runt i din hjärnbark
kröp intill varenda nerv du har
sa: tänk på mig, tänk på mig
tänk på mig, tänk på mig


Postat av: sanna

tackar för tipset :) ska köpa fil imorgon och ha hemma så jag kan testa för jag lär nog inte bli av med denna halsbränna inom det närmsta :P

2010-09-21 @ 19:53:09
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: moa

känner mig precis likadan. folk går runt och ler och jag förstår inte varför. tar det så sjukt starkt, och hoppas att det snart går över. för inte fan är det kul att bry sig när det går såhär!

2010-09-22 @ 17:14:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0