för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft

jag tror minsann att det är fullmåne inatt. eller är det imorgon?

diverse myter säger att det aldrig är så mycket förlossningar som just när det är fullmåne. ska tydligen ha något att göra med månens kraft över vatten eller något sådant larv. jag tvivlar starkt på att detta stämmer, men nog vore det trevligt med lite vattenavgång inatt? spjälsängen står ju bäddad och redo, allting är klart för bebis. och jag är så förbaskat trött på att vara gravid! så kom igen nu månen. visa vad du går för!

Postat av: Anja

Jag gissar på att det inte blev ngn bebis i natt då =/ Varje gång jag går in på din blogg så tror jag att det ska stå ngt stil med att "nu är det dags" =)

2010-09-23 @ 09:31:17
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0