i'm gonna change everything

ikväll har vi varit på "hälsomässa". det var en märklig tillställning som jag tyvärr inte kan säga så mycket gott om. läskiga naturprodukter som jag ändå inte fick smaka av eftersom jag är gravid, och värdelösa föreläsningar som tog upp grundläggande näringslära (jotack, det där lärde jag mig på hemkunskapen i åttan, tack så mycket). jag hade väl hoppats att det skulle vara... lite mer. men det blev i alla fall en trevlig kväll med jespers mor och syster som avslutades med en varsin glass på mcdonalds (yes, hälsa var det ja!).

-

annars häller jag i mig katrinplommonjuice för glatta livet (normala tarmfunktioner eftersökes, tack!) och stör ihjäl mig på att människor inte tänker längre än näsan räcker när det gäller politik. "ååh det är ju förskräckligt att äldreboenden i piteå inte har personal och låser in de gamla på nätterna", jamen gott folk, det FINNS en lösning på detta problem! dock är det inte förenligt med alliansens skattesänkningar, så ni har ett val att göra: sänkta skatter eller bättre vård? det är faktiskt så enkelt.

Postat av: moa

idag hade vi skoldebatt, och varje muskel i mig spände sig av irritation när alliansen är sådär riktigt jävla bitchiga. verkligen! MUFs debattör var värst, jag ville bara ställa mig upp och skrika vett i hennes hjärna. MEN jag måste sitta tyst och beskåda - tål det inte!

2010-09-09 @ 17:12:14
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: moa

och CUF-killen påstod att det kapitalistiska samhället var lika med rättvisa.



(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

2010-09-09 @ 17:14:27
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: hanna

hej. Min syster jobbar på sthlms länstyrelse så jag sökte och så tror jag att jag fick lite förtur för det! :) du får söka om fyra år igen ;)

2010-09-09 @ 20:15:28
URL: http://hanna1991.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0