kom så ruttnar vi ihop

det har varit ett par minst sagt märkliga dagar. mitt humör har legat nånstans långt nere i skorna och jag har inte velat ha något med någon att göra. jag är inte säker på att det har gått över än, men jag känner att jag måste ta mig i kragen ändå. jag går ner i vikt (typiskt obra nu när det är meningen att bebisen ska tjocka på sig som mest), mitt huvud snurrar så att jag går in i dörrkarmar, och det är en enorm kraftansträngning bara att skriva det här meningslösa blogginlägget. det duger inte längre.

och det är här som fina ni kommer in i bilden.
berätta något trevligt för mig? gör mig glad?
för jag har uppenbarligen glömt bort hur man gör det själv.


Postat av: sanna

jag känner igen mig .. jag vet dock inte om det beror på graviditeten, men är så himla trött på att vara runt människor. och det är så not me för jag är väldigt social. kan man säga krya på dig? haha, jag gör det iaf :) snart är bebis ute och mycket nytt kommer :) se framåt :)

2010-09-14 @ 15:51:48
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh tack snälla. Jag hade faktiskt ingen aning om att det är min namnsdag idag :) så det kom verkligen som en överraskning.



Jag önskar jag kunde berätta någonting som gör dig glad, men det står still i huvudet på mig. Jag har iaf läst ut Norwegian Wood nu (kanske på tiden, eller hur?) och den var sååå bra.



Du gjorde mig väldigt glad iaf! Puss.

2010-09-14 @ 15:55:23
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: moa

någonting trevligt är att annika norlins nya album finns på spotify nu! det lyssnar jag på konstant. sen är det trevligt med coca cola och mysiga, mörka kvällar. med halv 8 hos mig, idol, och kanske en film. om man orkar. det är trevligt att jag fyller år om en och en halv månad och det är trevligt att det snart är val så man slipper denna ständiga oro!



det är bra att leva tror jag. man får ta del av så mycket fint ändå. som annika norlin, coca cola och fina filmer. och vänner och bekanta och komplimanger och skratt.

2010-09-14 @ 16:26:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Anja

Sv: ja, superintressant, men inte så enkelt. Hade nog behövt mer tid att sätta mig in i den boken och förstå vad han menar, men inte i denna verklighet.



2010-09-14 @ 19:12:40
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/
Postat av: marina

Jag måste säga att det är trevligt med varma höstdagar och långa promenader, att det inte är så långt kvar tills jag åker till mitt älskade london och att min bror har frågat mig om vi ska på OS i London 2010. & att han frågat om vi ska resa jorden runt om några år då jag har jobb och förhoppningsvis pengar. allt detta kanske inte gör dig så himla glad men det gör mig väldigt väldigt glad.



Men något som kanske gör dig glad är att jag tycker att du är en väldigt fin vän och jag saknar dig. jag hoppas att vi snart kan träffas och jag hoppas att vi då ska spela beatles rockband, baka (även fast du hatar stöket), gå på fina promenader (kanske med en liten pojke eller flicka som sällskap?) och bara ha det så fint som möjligt. det längtar jag efter.

2010-09-15 @ 16:03:01
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: marina

2012 ska det stå, såklart.

2010-09-15 @ 16:03:36
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0