sugar rush

jag har varit så ledsen, så panikslagen och känt mig så värdelös det senaste dygnet. förbannat mödravården för att de utsätter mig för psykiska påfrestningar av det här slaget så nära inpå förlossning. förbannat bebis för att den inte vill komma ut. förbannat mig själv för att jag kanske dragit på mig graviditetsdiabetes (det faktum att jag egentligen ätit rätt bra och att jag inte hade kunnat förhindra det ens om jag hade försökt, glöms ganska lätt bort när man är hysterisk.)

jag har fortfarande inte fått något svar, men glukosbelastningen är åtminstone gjord nu och det var inte lika vidrigt och hemskt som jag hade befarat. sjuksköterskan var jättesnäll och mysig och jag kunde ligga i ett rum och halvsova i två timmar medan jag väntade på det andra blodprovet. helt okej, med tanke på att jag återigen låg vaken till 05 inatt (vad är det för fel på mig??). nu återstår bara beskedet. hoppas att jag får veta innan veckan är slut.

Postat av: sanna

skönt att du fick vilat och en trevlig sköterska är alltid att uppskatta. håller tummarna att du får ett bra resultat!



svar: det är mest troligt inget vatten som gått och jag känner inget alls mer .. men vad vet jag egentligen, haha :P ska till mvc på tisdag får se vad dem säger .. bebis är inte ens fixerad ännu

2010-09-29 @ 18:09:33
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0