luftslott

jag har en ny telefon! en liten xperia. jag vet inte vad jag tycker om den än. den är söt men... ni som känner mig vet ju att jag inte är särskilt tekniskt lagd och att alla teknikprylar har en tendens att vilja gadda ihop sig mot mig i någon slags utstuderad komplott. det här verkar inte vara något undantag. men jäklarimej, jag ska nog bli vän med den till slut.

-

nu ska jag läsa intelligensbefriad skräplitteratur och äta köttfärslimpa.
och spy lite över hur äckligt populistisk vår statsminister är.
byt ut honom på söndag, snälla?

Postat av: sanna

Jag har också en liten xperia :) gillar den! dels för att den är söt ^^ och sen för att den är så lätt i handen. Jag tror ni blir vänner ;)

2010-09-16 @ 11:23:40
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0