take a walk on the wild side

det blev en promenad i helt okej tempo på närmare 1½ timme till slut. det är inte helt lätt att gå nu på slutet faktiskt, det känns som att man hela tiden har något oidentifierat föremål mellan benen som är på väg att ramla ut. och det gör faktiskt rätt ont. lägg till förvärkar och en kronisk känsla av att behöva gå på toaletten så kanske ni förstår att jag är mallig över att ha klarat av promenaden...?

imorgon är datumet här. därefter går jag på övertid. men jag ska inte tänka på det. istället ska jag träffa fina emma och utforska fiken i nya igor-huset. hittills har jag ganska negativa intryck av hela spektaklet, förstår inte hysterin riktigt. men jag måste erkänna att jag är väldigt sugen på att prova alla nya fika-ställen. (sandra i ett nötskal... ätaätaäta är ofta det enda som får plats i mitt huvud.)

Postat av: sanna

min bästa kompis är också beräknad till idag, men vi får kanske alla 3 på samma dag? ha, då hade jag faktiskt skrattat högt :D

2010-10-01 @ 15:55:07
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Anonym

utforsta nya fik är en av mina favoritsysslor! och jag brukar känna mig stolt efter 90 minuters promenader, så jag kan säga att jag är pretty impressed över din insats!

2010-10-02 @ 15:00:11
Postat av: moa

jag ville inte vara anonym, det bara blev så.

2010-10-02 @ 15:00:47
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0