15 A song that describes you

Det här är egentligen ganska sorgligt och jag var länge tveksam till om jag verkligen skulle välja just den här låten. Det känns som att den beskriver mina tonår lite för pricksäkert. Det blir för privat och jag är egentligen inte särskilt sugen på att älta och tycka synd om mig själv heller för den delen. Men det var svårt att hitta en annan låt som beskriver mig. Så såhär fick det bli. Jag är verkligen glad att tonåren är över och aldrig kommer tillbaka.



Tack kära år som går
Tack kära dagar som lägger en paus mellan nu och då
Och en paus mellan dig och mig


Postat av: Ida

Roligt att höra att det gick bra på högskoleprovet :)



Åh, jag längtar efter att få läsa fågeln som vrider upp världen, har inte införskaffat den än, måstemåstemåste :) Men annars tyckte jag att Kafka på stranden var väldigt välskriven, blev dock lite fundersam på slutet, trodde det skulle bindas ihop mycket bättre.

2011-04-03 @ 16:12:49
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Emeli / Lovely chaos

ÄLSKAR den här låten. Annika Norlin är en av de bästa!

2011-04-06 @ 19:37:35
URL: http://lovely-chaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0