20 A song that you listen to when you're angry

När jag är riktigt arg brukar jag faktiskt inte lyssna på musik, åtminstone inte något särskilt på grund av att jag är arg. Men när jag var sjutton och bodde hemma och plågades av tjurig-tonårings-syndromet så gillade jag att vräka på det här på hög volym. Så fånigt, kan jag tycka i efterhand. Men det hör väl tonåren till.




Postat av: fifi

Hej!

Jag kände mig så besviken när jag skulle sova igår. En timme senare gick vattnet :) Vi åkte in på kontroll, men blev hemskickade, så nu är det bara att vänta. Herre gud, det här är så spännande, jag känner mig så lycklig!



kram

2011-04-09 @ 11:20:49
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0