Baby you can drive my car

Ser man på! Bättre lycka med Sandras timing kontra körskolans öppettider idag. Testlektion är härmed inbokad. Körkortet känns närmre än någonsin, jag känner mig riktigt motiverad för första gången. Jag ska försöka låta bli att gråta inför läraren denna gång dock. (Jag har haft tre olika körskolelärare tidigare och jag tror att jag börjat gråta inför alla tre. Nog för att de var ganska elaka allihopa (åtminstone är det så jag minns det), men mitt 18-åriga jag var faktiskt en riktig liten drama queen! Pinsamt! Det är tur att man blir äldre och (förhoppningsvis) lite klokare.)

-

(Två parenteser i en parentes?
JA jag älskar parenteser.)

(Jag måste sluta.)

Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Haha jag älskar också parenteser. Använder det så ofta jag kan med :P



Ja bullerbykänsla var ett bra ord! Huvet på spiken som alltid :)

2011-02-24 @ 19:26:13
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Anja

(paranteser i paranteser är the shit)

2011-02-25 @ 15:27:49
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0