You and me, let's steal a car

Jag kan bli tokig när jag för en gångs skull faktiskt bestämmer mig för att ta tag i något, som att fixa intensivkurs för körkort till exempel. Och så har trafikskolan stängt när jag kommer. Inte okej!

Annars är jag ganska tillfreds med tillvaron. Vide är på sitt mest strålande solskenshumör mest hela tiden känns det som (hej&hå, snart kommer en ny utvecklingsfas och då vet vi ju vad som gäller. Jag njuter för fullt medan jag kan). Litteraturkursen jag tänkte läsa i vår går väl lite sisådär. Motivationen är inte på topp nu när jag vet vad jag egentligen vill plugga. Kanske tar jag tag i det i helgen, eller så låter jag bli. Det är skönt att slippa pressen. Jag måste faktiskt ingenting.

Största problemet just nu dock: Jag vill ha en bil. En röd en. Helst en liten folkvagnsbubbla. Men då är det ju en fördel om trafikskolan har öppet när jag kommer! Utan körkort - ingen röd bil. Grr.



Fast det är klart. En röd bil kanske jag inte får ändå.
Pengar ska man ju ha också.
Tänkte inte på det.

(Och visst är jag helt fenomenal på att rita i Paint?)

Postat av: fifi

Jag vill också ha en bubbla!

Men eftersom vi precis har köpt lägenhet så blir det nog ingen bil de närmaste åren…



Jag tog en intensivkurs förra vintern, det är jäkligt kul att köra bil faktiskt!



Och tusen tack, vad snäll du är!

2011-02-19 @ 09:34:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Paint är bäst!

Fasen vad lika vi är jag har ju inte heller körkort. Jag har alldelse för många tummar i röven...

2011-02-19 @ 19:31:54
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha, you rock! Paint när det är som bäst!

2011-02-19 @ 22:40:12
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0