årets mest spelade (enligt last.fm)

band/artister:
10. eldkvarn
9. hello saferide
8. kent
7. laakso
6. melissa horn
5. the ark
4. the magnetic fields
3. håkan hellström
2. the beatles
1. lars winnerbäck

låtar:
10. lars winnerbäck - jag fattar alltihop
9. lars winnerbäck - kedjebrev
8. doktor kosmos - doktor kosmos gör en låt
7. steget - jag skulle dö för dig
6. the ark - have you ever heard a song
5. melissa horn - lät du henne komma närmre
4. lars winnerbäck - ett sällsynt exemplar
3. steget - kom igen
2. lars winnerbäck - från kylan in i värmen
1. melissa horn / lars winnerbäck - som jag hade dig förut


(detta tar ju dock inte hänsyn till musik som jag lyssnat på vinyl, cd-spelare, mp3-spelare och musik som skrobblats till jespers användare på last.fm. kan vara bra att komma ihåg.)


Postat av: Anonym

hur får du fram det där ? :)

2011-01-01 @ 19:13:54
Postat av: sanna

winnerbäck <3

2011-01-02 @ 11:56:35
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0