hello africa

ikväll gjorde jag något som jag aldrig riktigt trodde att jag skulle göra.
jag provade på det här märkliga, hajpade fenomenet afrodans, tillsammans med jespers mor och syster. jag trodde nog att jag mest skulle känna mig löjlig (det här med att rulla på höfterna är något jag helst inte gör offentligt), men det enda som var löjligt var hur roligt det var. det var första men definitivt inte sista gången.

imorgon: fina jennys sjuksköterskeexamen och (förhoppningsvis) god mat.
men nu: marsipanbröd och kanske något avsnitt av sex&thecity innan jag somnar.
skål på det!


Postat av: Fifi

Jag har inte halkat så jag har ramlat på flera år, så det kanske kan vara dags just den här vintern.



Jag var på afrodans på Friskis en gång, höll på att skratta ihjäl mig...

2011-01-14 @ 10:45:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anja

Vad roligt! Jag har också varit på väg flera ggr men backat ur just för att jag trodde att det skulle kännas lite för löjligt. Men det kanske är värt det då?! =)

2011-01-14 @ 12:17:33
URL: http://anjasstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0